yalesang

Think Again - Kate Havnevik

真的,真的谢谢你,谢谢

Think Again - Kate Havnevik
Only you
惟有你
I wanna be in love with you
我想与你相恋
I don't wanna get over you
我不想忘掉你。
I want you here
我要你在我身边
Me and you
与你相比
Maybe I'm no good for you
可能我配不上你
Alter strain the line from you
所以变着法躲开你。
Can't you see
你感觉不到吗
Summer is coming to a close
夏天即将落幕。
Dreaming's over once again
梦境再次苏醒。
It's still quiet in this town
小城依旧宁静。
I know where things to end
我知道一切就要走向终结。
And I……
而我
I'm not to see you
我再也见不到你
Woo……
喔。。。
Only you
惟有你
I wanna make pround of you
我总想要复制一个你
Is that how I get over you
我是否因此失去了你
Set you free
让你远离
Broke into
心已破碎
moving onto tears on you
为你我流干了眼泪
I know I'll smile on you
我明白我应微笑待你。
Clear on me
装作什么都没发生过。
Summer is coming to a close
夏天即将落幕。
Dreaming's over once again
梦境再次苏醒。
It's still quiet in this town
小城依旧宁静。
I know where things to end
我知道一切就要走向终结。
And I……
而我
I'm not to see you
我再也见不到你
Woo……
喔。。。
Think again
再次回想
I know that I'm losing you
我知道我失去了你
I know that I'm losing you
我知道我失去了你
Think again
反复回想
But I don't wanna get over you
我真的不想忘掉你
Ha……
啊。。。

评论

热度(3)